• Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam
  • Reklam

Emin ÇÖLAŞAN'ın Ulusal Kanal çıkışı altında; "Doğu ve Batıcı sosyal demokrat birliği savaşı mı var?

CHP'nin de bir parçası olan Avrupa Sosyalist Enternasyonal olarak bilinen Batıcı sosyal demokratlar kulübü ile Perinçek'in desteklediği ve Çin'in başını çektiği "Doğu Sosyal demokratları" arasındaki kutuplaşmanın bir işareti olarak algılanan Emin Çölaşan'ın Perinçek çıkışının altında derin bir siyaset var.

Emin ÇÖLAŞAN'ın Ulusal Kanal çıkışı altında; "Doğu ve Batıcı sosyal demokrat birliği savaşı mı var?
04 Mart 2021 - 13:29
CHP'nin de bir parçası olan Avrupa Soyalist Enternasyonel olarak bilinen "Batıcı sosyal demokratlar birliği kulübü"   ile Perinçek'in desteklediği ve Çin'in başını çektiği  "Doğu Sosyal demokratları" arasındaki kutuplaşmanın bir işareti olarak algılanan Emin Çölaşan'ın Perinçek çıkışının altında derin bir siyaset var.

Sözcü yazarı Emin Çölaşan, Digitürk'te yayına başlayan Ulusal Kanal'ın yıllık 500 bin TL olan ücreti 'nereden bulduğunun merak konusu olduğunu' söyledi ve "Bazıları bu 500 bin doların Ulusal Kanal'a Vatan Partisi güçlensin diye örtülü ödenekten verildiğini iddia ediyor" ifadelerini kullandı. Sözcü gazetesi yazarı Emin Çölaşan, Ulusal TV’nin Digitürk’te yayına başladığını belirterek, "Bizim bildiğimiz kadarıyla Digitürk'e girişin ve sürekli yer sahibi olmanın yıllık ücreti 500 bin dolar. Arkasında güçlü sermayeler ve holdingler olan yayın kuruluşları bu parayı elbette verebilir de Vatan Partisi'nin (ya da Ulusal Kanal yönetiminin) nereden ve nasıl bulduğu merak konusu" ifadelerini kullandı. Çölaşan, yazısında konuyla ilgili olarak şunları söyledi:


"Arkalarında hiçbir büyük ekonomik gücün yer almadığı Tele-1, Halk TV, KRT gibi kanallar bu yıllık aidatı ödemede büyük zorluklarla karşılaşırken, demek ki Vatan Partisi parayı bir yerlerden bulmuş! Yardım kampanyasıyla bulduklarını söylüyorlar. Elin ağzı torba değil ki büzesin, öbür yanda ise ortaya bir sürü söylenti çıkıyor.

O kadar ki, bazıları bu 500 bin doların Ulusal Kanal'a Vatan Partisi güçlensin diye örtülü ödenekten verildiğini ve Digitürk'e o yolla ödeme yapıldığını bile iddia ediyor."

YORUMLAR

  • 0 Yorum